Monday, July 31, 2006

Windsurf sessie 31-07

Het waaide met een kracht van 17 knopen, een hele onregelmatige wind, het was koud en bitter. Prachtig weer dus, ik had nog nooit met zo'n sterke wind gevaren, het was dus echt vechten op het water. De sessie was erg leerzaam, ik heb wat geoefent met beachstarten en heb 2 goede beachstarts gemaakt! Ook heb ik een tijdje dik geplaneert, heerlijk.... Helemaal op de achterkant staan, punt omhoog, 100 % acceleratie.

Surf-buddy Rick0 was ook mee, na een paar meter gesurft te hebben is hij terug naar de kant gelopen omdat het te hard waaide voor rick. Volgende keer met iets minder wind voor de Rick0.

Dat was het weer, ik ga binnekort voor 3 weken met vakantie naar La France, de surfset gaat uiteraard mee, mss stuur ik dan een verhaaltje over de belevenissen via het lokale internet cafeetje. Na mijn vakantie heb ik nog een weekje vrij, dan ga ik weer knallen op de waters van de pishoek samen met surf-geek Aryan en Rick0 en maby Casper.

Aloha

1 Comments:

  • At 5:38 PM, Anonymous Anonymous said…

    t waaide constant 4.bft met windstoten waarmee ik mn 5.5 niet in bedwang kon houden.
    achja.. beginner hea!

     

Post a Comment

<< Home